what about my dreams

Ehm. Ja!

Sitter på min stora dator nu, om jag inte redan meddelat att den fungerar. Tror jag gjorde det i förra inlägget va? Hur som, nu vet ni det i alla fall.

När jag vaknade imorse så var far min bortblåst. Han hade tydligen stuckit på en fika. Men efter att jag duschat så hämtade han upp mig och jag fick frukost på Kanalcefét. Mums!
Vi for sedan vidare till Köping för lite mathandling. Spännande. Not.

Hem och göra absolut ingenting.

Äta lasange.


Forstätta med att göra ingenting.

Nu på kvällen/natten har jag dock varit duktig. Jag har sökt jobb! Sex, sju hela stycken! Duktig flicka jag är med andra ord. Jag blir lite förvånad över mig själv må jag säga. Men jag måste ju sätta igång någon gång. Tydligen så blir man inte överkastad med jobb när man är arbetslös? Dåligt informerad jag blivit!
Nej, så jag hoppas på något napp i alla fall. Förhoppningsvis blir det flytt ner till Göteborg. Den ni.

Nej. Nu ska jag invänta Hell's Kitchen som börjar halv två och sedan reprisen på Bartenderskolan (fast jag sett precis alla avsnitt är det lika spännande varje gång!). Jag, vänt på dygnet? Nejnej!

Puss och banan.

ANDRA FÖRSTA BILDEN!
Hur awesome och coolt är inte det?
Som ÖB's reklam, "Men då blir det ju gånggångtallrikar" Jag älskart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback