cut your heart and share

Jag har klippt mig. Och blivit blond. Kritvit. Dra mig baklänges.
Nej, nu ljög jag en smula. Jag har inte blivit blond. Inte på långa vägar.
Men klippt mig har jag gjort. Eller rättare sagt har Linn gjort det.

Så nu är jag mer än en decimeter kortare i barret, har en mer nötigbrun
hårfärg och några mellanblonda slingor. Trodde Linn skulle döda mig där ett
tag med 'sling-pinnen'. Jag vet att jag inte tänker bråka med henne när hon
har en sådan i handen. Stackars min hårbotten! Haha!

Nu tänker jag mysa ner mig med en nattmacka och mjölk framför The Big
Bang Thoery. Lovely! Imorgon är det slappisdag - precis som alla andra dagar.
Vem klagar? Inte jag. Eller just, saft måste inhandlas imorgon. Jisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback