do you wanna be my loverboy?

Jajäklar. Fylleblogga är grejer det. Skills har jag ju, såg ju inte allt för pjåkigt ut ändå. Haha!

Kan tillägga att jag har ont i sidan idag. En sött blåmärke pryder sidan. Fast nå spricka tror jag inte det är tal om, riktigt så stark var pojken trots allt inte. Men ont gjorde det. "Du vet att du är en alkoholist när du säger; Äsch, nu tar vi en drink och har ont imorgon istället" - torkar tårarna och går till baren. HAHA!
Ont har jag minsann. Men inte mer än jag kan uthärda.

Vad hände då? Mötte upp Ellenor, Julia, Anna och Daniela. Vi handlade lite tacos och sedan försvann vi hem till Ellenor. Tess, Anna och Sofia dök upp lite senare. Spelades spel och bråkades om musik. Som det ska vara med andra ord.
När vi gick vet jag ärligt talat inte, pinsamt nog. Men innan halv elva i alla fall. Vet att vi stod och väntade på Björra inne på Källarn och undrade när han skulle börja. Fint folk börjar alltid sent.. eller nått i den stilen.

Dans, gryyymt bra musik (hans röst .. jag döööör! Schnygg och göteborska - ohmy!) och trevligt folk. Det enda negativa måste ha varit det lilla pundhuvudet som armbågsmördade mig. Han blodade till och med ner min tröja. Min nya VITA tröja. Tacktacktack - vad är jag skyldig dig för detta? Puss!

Det var bland det första jag sa till pappa när jag kom hem. "HAN BLODADE PÅ MIG! JÄVLA MENSIDIOT!" Pappa kom med ett trött; "jaja", vände på sig och somnade om. Haha - söt!

Nej.. finns några smickrande bilder på fb - kika där! Jag ska kila över till Södertälje nu. Back tomorrow guys!

Ahmen just.. vi lekte 'pek-leken' igår. Man ställer en fråga och så ska man på tre peka på den personen som man tror. Så var det frågan "Vem tror du syns och hörs mest" varpå nästan ALLA pekade på mig. Pah! Dessutom trodde folket att jag var kåtast? Vänner, jag är besviken på er. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback