getgetget

Seg uppdatering och förvänta er inte att det kommer bli bättre.
Jag går på halvfart för tillfället. Så det kan bli!

Idag så kom jag faktiskt ur mina studentmjukisbyxor - hör och häpna!
Jag, Kent och mamma for ner på staden en sväng. Mest för att kolla läget, är ju karnevalstök.
Var inte mycket att hurra över så vi åkte ganska snabbt igen.
Sprang på pappa inne på affären så åkte med honom hem för lite jordgubbar.

Nu är jag nyduschad och fräsh. Partymusik och ångest över vad jag ska ha på mig ikväll.
Ohja, idag blir det saft - massa saft! Ska kila över till Fredrika för förpärla och sedan blir det
nog källarn.

Nej, roligare uppdatering än såhär blir det nog inte så.. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback