wish right now

Dålig uppdatering det var här då. Inte likt mig allt. Attans!
Fast det har inte hänt speciellt mycket vettigt så jag har nog egentligen inget spännande att skriva om..

Mötte upp Linn, Masiel och Ellenor igår. Mitt ärende var arbetsförmedlingen. Inskrivning. Usch! Nu är det kirrat i alla fall. Blir något möte på tisdag och sedan får vi se hur det går. Kan la inte gå mer neråt känns det som. Haha!
Vi kilade runt lite överallt på stan innan det blev en kebab på Sicilia. Det där med Beach -11 är inte min grej.

Idag stod det egentligen på agendan att jag skulle städa lägenheten. Men det är ju sällan jag följer mina planer sådär jättebra. Brandalarmet tjöt hela morgonen - dåligt med batteri. Pappa sa att han hörde det innan han gick till jobbet. Men han struntade i det - tjockhuve!
Jag har verkligen inte gjort något vettigt alls idag. Sovit, kikat på film, lagat mat, sovit lite mer. När pappa kom hem så övertalade jag honom att vi skulle åka en sväng - en godissväng. Haha!
Tänkte ta min pärla, men batteriet måste vara stendött. Centrallåset fungerade inte och det gjorde inte tändningen heller. Typiskt!

Nu tänker jag nog pilla lite på CV't och sedan slå igång en film innan det blir sömn.
Imorgon ska jag städa. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback