face off, bitch!

ÅH! Varför kan inte folk bara tänka och tycka som jag gör? Jag blir så trött på att behöva ta folks otroligt korkade åsikter om saker och ting när det i själva verket är dom som inte orkar bita i det sura äpplet emellanåt!
Ni som läser detta och blir upprörda - ta åt er!
Livet är helt enkelt inte ett solsken alla gånger. Livet tar en bakifrån vissa gånger, det är bara acceptera och göra det till något bra! Alla erfarenheter är bra erfarenheter, det gäller bara att man förstår det. Ser man alla negativa saker så är det väl en självklarhet att allt går åt helvete?

Det finns flera som är i detta tillstånd just nu och jag orkar inte med er! Jag är jäkligt tvär och en jävla bitch just nu, men finns det något jag inte orkar med så är det allt jävla gnäll om saker som är totally självförvållat! Absolut att det kan vara tufft, men låt det inte gå ut över andra - speciellt inte dom som faktiskt försöker hjälpa.

Jag säger vad jag tycker, speciellt i liknande tillfällen. Ska ni komma och gnälla så får ni faktiskt ta och tåla kritiken istället för att tycka att alla hatar er. Inse, allt kan inte serveras på ett silverfat enbart för att ni stampar med foten och tycker ni blir orättvist behandlade. Buhu!

Nej. Nu ska jag gå och peta tandpetare i ögonen hos optikern!


Kommentarer
Mr nice guy säger:

Du är min drömtjej <3<3

2011-03-23 | 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback