usch, ångest!

Det var en galet spårad kväll igår!
Började bra, stupade rätt ner åt helvete ett bra tag innan det tog sig igen. Allt tack vare otroligt underbara människor som peppade till tusen. Awesome. Väljer att utesluta vad allt handlade om, vad som hände och vem det rör sig om. Vissa saker är fakiskt otroligt personligt, för personligt för att ta i bloggen. Nog om det. Det roliga, vad hände?

Var nära att inte hinna med tåget igår för att mina pengar var kaputt. Söta mamma kastade iväg en hundring precis i sista sekunden bokstavligt talat. Precis när jag fått ut min biljett så var det hundradelar tills tåget skulle rulla. Hem till Olivia för lite förpärla. Shottades Minttu - slog slint i hjärnan!
Vidare till Strömpis, slapp köa - trängde oss som vanligt. Jag låg vid toan ett bra tag tills jag trodde folket skulle slå in dörren. Frågade om dom hade damp eller när jag väl kom ut och fick en smäll. Tackar!
Satt i VIPen mest hela kvällen. Skapligt nice det. Härligt folk. Vet inte när eller hur men tillslut satt jag i en Arbogabil med lite random folk. Hamnade långt ute i skogen - Tyringe mitt i natten där jag halvsov i soffan. Linus försökte krossa burkar med pannan under filmande, porslin krossades nere i köket och folk hängde i takbjälkarna. Jag vaknade upp vid femtaget av att Johan häller öl i min panna och frågar om jag mår bra?!
Skjutsen frågar då om jag är sugen på att åka hem vilket jag verkligen var, så försökte då få med Linus som hade massa annat för sig. Åker längre in i ingenstans för att droppa L innan färden hemåt påbörjas.

Mina nycklar hoppas jag ligger i min väska, som i sin tur ligger kvar hemma hos Oliva för att vi skulle åka och hämta dom efter krogen. Att jag aldrig lär mig att det händer aldrig - man ska ha med sig allt som man behöver hela tiden! Ringde på dörren hemma vid sex och en nyvaken pappa öppnar med orden "Vad pysslar du med?" som om jag hade något fuffens för mig.

"ahmen man gör ju massa annat under tiden.. typ som att kolla på film!"
"men va, kolla på film?"
"ja, det är supervanligt! Fast jag gör mer normala grejer. Jag äter bara"
"haha, men hur växlar du då?"
"men jag har ju automat - king!"
"slappis!"
"fast jag ska byta till manuell snart. då måste jag ställa ner drickan. JOBBIGT!"
Samtal mellan mig och Tommy under färden hem imorse. Lagom avancerad nivå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback