and once again - siiickness

INTE OKEJ! Jag är lite ledsen här just nu. Varför måste jag bli sjuk gång på gång på gång? Visserligen vet jag nog lite varför, men jag skulle väl kunna få en lättbotlig huvudvärk istället? Nej, min hals svullnar så jag knappt kan andas, kan inte äta och knappt dricka. Min kropp värker, jag kan knappt sitta rakt för min rygg säger ifrån, alla muskler strejkar.

Minns ni förra gången jag var sjuk? Jag hoppas innerligt att jag slipper den vändan igen.

Jag vet vad jag kommer pyssla med de närmsta dagarna - sova! Börjar jag nu knapra min älskade pencillin så kommer jag kunna somna överallt. Jag viiiill inte! Tio dagar denna omgång också. Man kan inte annat än älskat!

Sådärja, femte gången sedan skolstarten i augusti. Tummen upp för detta. (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback