cool it down, hey baby!

Solen skiner, halsen mår bra (pepparpeppar!) och jag har gjort klart allt utom en bokgrej i skolan. Känns så skönt just nu!
Dock var morgonen på denna dag inte så skön. Jag och Ella skulle göra lite prov. Jag hade inte pluggat så jag får ju faktiskt skylla mig själv. På kristendommen så fyllde jag i ett par frågor i alla fall. (Känns ju lite pinsamt när jag ändå ska kunna det där efter all bibelläsning. Skäms Saxin!) När det kom till arbetsprovet så var jag illa nog tvungen att lämna in ett blankt papper.
Men pratade lite med grymma Weit och eftersom jag haft godkänt (och vg på islam - dags att konvertera?) så var jag värd ett godkänt i både religion och samhäll. Kändes så otroligt skönt!

Kilat runt i pyjamas har vi dessutom gjort hela dagen. Sjungit en beställning i McDrive, haft morgongympa (oj, hade jag prov då?), burit Hoffa genom biblioteket medan vi sjöng och så matade vi en person i matsalen. Var nog det mesta vi gjorde idag. Nya tag på onsdag!

Så nu ska jag försöka börja med bokrecensionen, ta en promenad med Linn och sedan kanske dra en solning också. Annars blir det lite BUS ikväll. Haha!

För övrigt så åker min andra hälft (nej, det är inte du jakob..) till mobildoktorn imorgon. Ny skärm och sådär. Det lättar mitt hjärta och pappas plånbok. Katshing! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback