have me like a pillow

Jag vet inte om jag borde skriva detta egentligen. Skolan kommer förnodligen att läsa detta men jag blir så himla trött och en smula besviken. En lärare kom fram till mig idag och frågade varför jag inte varit på sista praktiken. Jag svarade uppriktigt att jag varit sjuk vilket jag även har sjukintyg på.
Jag fick känslan av att bli misstrodd, vilket jag egentligen inte beskyller dom för för jag har ändå ganska mycket skolk på samvetet.
Ändå känns det hårt att folk inte tror på en när det faktiskt ligger hundra procent sanning bakom detta. Jag ville verkligen vara på min praktik men när jag blir sjuk så blir jag faktiskt sjuk - rejält.

Denna gång gick det i vågor så att säga. Ni som läser min blogg vet att jag blev bättre några dagar men att det slog till likt ett jävla tåg igen och jag låg däckad! Under den tiden som jag mådde en smula bättre så var jag ute, det förnekar jag inte. Men jag klarade bara inte av att gå hemma som en enstöring.

Var ju även till lassarettet i västerås här om dagen, visserligen för helt andra prover, men bland det första hon frågde mig var om jag var sjuk.
Än idag så känner jag av hur matt jag är i hela kroppen. Men jag har inte tid att vara sjuk. Jag vill inte vara sjuk!
Kroppen strejkar dock, rejält måste jag erkänna. Men jag bortser från det - folk vet bara inte om det!

Så skolan, ursäkta, men jag är så jävla trött på er! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback