om du bara låter allting va

Blev inget jobbsök, jag kikade lite tidigare idag (igår) så får bli senare.. Istället loggade jag in på trafikskolan och gick igenom sjutusen frågor. Varför måste jag veta att det är vagnskadeförsäkringen som täcker när jag kör i diket? Det är ju upp till männen att fixa när jag väl kommit hem efter att kört i diket liksom?!

Jag gav nyss upp, ungefär i samma veva dog spotify. Fast det är kirrat nu. Premium. Jag är rätt bra på att tigga. Bra eller inte vill jag inte svara på. Jag är oskyldig till det mesta. Men jag vill ändå slänga in ett tack till Jukka, tiggeri som inte. Snällt var det i alla fall. Jag hör av mig när det gått en månad, okej? Haha!

Nej, sängen nu. Jag ger upp körkortsteorin - mr Jakob får ändå bli min chaufför så det spelar ju ingen större roll ändå. Awesome!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback