some of the better days

Jag tänkte delge er med en liten bildbomb.
Blir lätt så när jag sparar på mig ovisade bilder på mobilen.




Fuskarna !


Mor hade klickat hem en bh (åt sig själv).. Visade sig vara Hulkensize!


STUUUDENT!


STUUDENT! (Nej, jag orkade inte beskära bilden..)


Cancerlåda .


Traditionella 'Linns-spegel-bild' . Denna gång fick söta Leo förgylla bilden.


Sen ibland är det saker som går snett, som snygga poser liksom..


Sen finns det dom som inte kan hantera en kamera..
Och dom som inte kan hantera alkohol.. ;) haha!


Kameraskills ja.. Partyfolk för övrigt .


Jag har bäst kameraskills ever!


Avslutar med denna bild. För efter denna kunde nog ingen hantera en kamera.

"Haha, min pappa kommer älska dig! Du är en datanörd OCH kör Saab!"
- Emilia Saxin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback