take a picture, it will last longer

Jag tänkte dela med mig utav min gårdag - fast i bilder. Håll till godo!

Min söte far körde upp mig ur sängen klockan åtta för frukost, sol och båtar
ute vid kanalen. Docköppning - hysteriskt roligt. Not! Mysigt var det ändå..




Sedan tog far och jag en biltur. En lååång biltur med mig bakom ratten.
Bland annat besökte vi Guldsmedshyttan, Filipstad (kusins tattueringsstudio),
och Krisinehamn där vi stannade och åt oxfilé med egengjord bea.
Onyttig efterrätt med choklad var ett självklart val.. Haha!



Väl hemma så kilade jag över till Linn som bjöd på ett glas vin och bra musik.




Schnygga Linn var bra pilsk hela kvällen. Men en sådan bild får ni inte.. haha!


Detta måste vara den snyggaste (och fräshaste) bilden på mig ever!


Detta var lite om vad om skedde under gårdagen. Jag och Linn umgicks med Masiel
och hennes kusin med. Brände onödiga pengar och hade en sjuk jäkla kväll.
Bra musik och trevligt sällskap. Svinkallt ute dock.
Men det var en superbra kväll. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback