when it all is wrong


Ibland överträffar jag mig själv ganska stenhårt. Denna brud har härmed skrivit klart sitt tal. Jisses. Nu ska det bara skrivas ett PM och så är jag klar med uppgiften. Awesome. Eller klar och klar, jag måste ju hålla talet också, det är ett avlägset bekymmer just nu.

Ni får ett smakprov. Jag struntar totalt i hur dåligt ni tycker att det är, jag finner detta totally awesome oavsett. Döden inträffade 01.00 den 13/05-11 . Och folk säger att detta är en otursdag. FU!

"Just denna sida, Facebook, tycker många har gått överstyr. Folk är inloggade jämt, det har utvecklats till att bli ett beroende. Man vill gärna uppdatera sig flera gånger dagligen, läsa igenom vad folk skriver och ha koll på läget. Folk sitter på arbetstid, så fort de kommer hem eller det sista de gör innan sänglampan släcks.

Dagens nyare mobiltelefoner tillåter dessutom att man kan koppla upp sig emot internet i princip vart man än är, vilken tid på dygnet som helst. Du har med andra ord tillgång till internet konstant."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback