i remember us now

Har nu äntligen stängt igen min äldsta dator och ger upp Simsspelandet för ett par dagar. Har därmed dragit upp min stora härliga dator igen. Vill inte surfa mer än nödvändigt på den andra dator då den är totalt oskyddad emot virus och enligt mitt virusskydd så har jag över åttahundra virusingrepp. Höhö.

Men tänkte kasta upp fyra bilder ifrån resan till Uddevalla. Blev faktiskt inte fler.

Utanför Laxå blev det totalstopp. Först var det för asfaltsläggning. Motsatta sidan blev överledda till vår körbana och vi fick då alltså stå stilla ett tag innan dom släppte på ifrån vårt håll osvovs.
Bara någon km längre bort så hade det dessutom skett en olycka. Postlastbilen låg i diket. Det var ingen riktig post. Hehe, love it!


När jag fyllde arton fick jag en present av mamma och Kent vilket var en SPAdag. Ett och ett halv år senare får jag själva presenten. Den som väntar på något gott liksom.. Här ser ni en oförberedd mamma, moi och snygga syster.

 

Mamma, syster och jag besökte en bondgård. Låter som att vi aldrig sett djur förut men det var för Dixies skull. Klappa kaniner och vara rädd för grisen. Men ska sanningen fram så var jag livrädd för det jäkla svinet jag också. Så han lät - jisses! Betar och tjock som ett as. Han vill man liksom inte möta i en mörk gränd. Just saying!
Dixie fick rida ponny. Det var tydligen inte roligt det heller. Otacksamma unge.

När jag och mamma kom hem i fredags så underhölls vi utav dessa två. Ehm, ja! Bastu och ett par öl - trötta gubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback