it's a really sticky situation

Vad hände inatt? Sängen såg ut som ett bombnedslag och jag är säker på att jag var den enda, mänskliga, varelsen i sängen. Vaknade upp genomsvett efter en riktigt ångestfylld dröm. Jag förstår inte hur jag orkar vara så himla löjlig!

Igår när jag kom hem så ser jag att det flyttat in en granne i trappen. En svart liten djävul. Jag var inte på humör så jag pressade mig längs andra väggen och vände andra kinden till. Hans kusin hemsökte mig i min dröm. Varför, varför måste dessa förbannade äckliga djur finnas?

Jag har haft en riktigt obehaglig spindeldröm förut och jag kan fortfarande känna hur dom kryper på mig. Det är så jäkla töntigt men jag kommer bara inte över det hur mycket jag än försöker tvinga mig till att kolla/närma mig.

Men vem vill vara nära dom? En kille på Animal Planet blev biten i SÄNGEN av en LITEN brunspindel och fick ett stort jäkla kraterhål i låret som var ca 20 cm i diameter. Visade sig att hela deras lägenhet kryllade utav dessa spindlar?

När jag kom hem ifrån skolan idag så tog det mig tio minuter att komma uppför trappen. Jag såg den svarta djävulen redan ifrån första trappsteget. Jag blundande, pressade mig åt sidan och sprang förbi - väntandes på att känna hur han hoppar på och biter mig! Hur töntigt är det inte på en skala?

Jäklar. Jag borde ringa psyk direkt.

Kommentarer
Eriiza säger:

2011-11-17 | 19:44:14
Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza säger:

Själv så kommer jag håg mina drömmar mycket mer det senaste, det har varit en del läskiga drömmar...

2011-11-17 | 19:45:06
Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback