KRONJUVELERNA

Tänkte påbörja en ny kategori här i bloggen som är döpt till FILMARKIVET. Där kan ni klicka er in för att ta del av mina åsikter om filmer jag plöjt igenom. Sen om ni anser att jag är frisk nog att avgöra kvalitén på filmer avgör ni själva. Jag skriver - och ni läser om ni känner för det. PUSS!

Jag har alltid tyckt att svenska filmer ligger farligt nära B-stämpeln och gör det fortfarande. Dock tycker jag att denna var helt okej ändå. 
Visserligen lite lam handling men den är ändock sevärd då den var.. vacker! Never give up, liksom. 
För att kasta in en smula 'fjortishet' så måste jag bara påpeka att den töntigt snygge Björn Gustafsson är med. Faktiskt inte som en stor roll utan är med i en sådär tjugo minuter genom hela filmen. Inge tönteriskådespel.

Så förutom att den faktisk är svensk och lite långsam så är det godkänd! 
Vill ni ha en sammanfattning utav handling eller skulle det räcka såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback