oh, I wish I had a power

Vi hamnade på vårat favoritställe igår - Donken! Milkshake i mitt hjärta.

Idag försov jag mig. Kan bli så när man fastnar i en film och den inte slutar förrän halv fem på morgonen. Yes, ni hörde rätt - halv fem klickade jag teven och somnade lyckligt vetande att kärleken hittar fram i slutet. Höhö.

Så tolv vaknade jag med ångest. Sova bort hela dagen och missa matten, hiiiiiimla förfärligt!
Åt tacos, skrev ut ett skolarbete och dog på soffan innan det var dags för skolan.

Måste sätta mig och skriva dom förbaskade kapitlena i engelskan. Vi ska skicka in kapitel sex i veckan tror jag.. Jag har inte gjort klart trean ännu. Så förbaskat tråkigt. Måste skriva en bokrapport också. Hur kul?

Så min kväll och lediga dag imorgon kommer bestå utav plugg. Värdelöst.
Snart slut på det. Då kommer ångesten över att jag går totalt pengalös.
Vad tänkte samhället att man skulle klara sig på?
Ibland blir jag mörkrädd. Puss

Kommentarer
Tarja säger:

Jag tippar på 2 (!) tabletter! Det tar även borrelia. Fuck fästingar!!!!

2011-11-22 | 21:02:58
Bloggadress: http://skrammelihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback