ohmy, you make me happy

Nu är det kors i taket. Verkligen. Vad tror ni fröken Saxin pysslar med kvart över ett en tisdagsnatt? Ja inte sitter hon och rullar tummarna inte. Jag är en seriös ung kvinna må ni tro.
Okej, bli inte chockade nu och svimma men denna lilla filur har minsann sökt till högskolan.
Jadå, mitt i natten får hon en lysande idé om att högskola kanske inte vore en dum grej trots allt. Sagt och gjort, en himla snabb sökning (och en helt övertygande tanke om vad jag vill jobba med?) så klickade jag på ansök. Vips så försvann mina sökningar ut i cyberrymden. Bara sådär. POFF. Hur coolt?

Ehm, ja precis. Så det kan bli ibland hörrni.

Kastar in en bild på min far som idag var en glad man.
Kan nog inte riktigt avslöja varför men han var himla glad oavsett.
Så himla glad att jag fick en allmosa. Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback