säg som det är nu, finns ingen väl tillbaks.

Okej, så jäkla grym var jag tydligen inte. Pappa ringde på eftermiddagen och sa hans rutor på bilen var nere när han kom ut på morgonen. Jag insåg då varför jag fick stå och svära över att backspeglarna inte fällde in sig när jag låste bilen igårkväll. Haha, jag hade alltså hållt ner 'Lås upp' och det gör att framrutorna åker ner. Skills.
Pappas bil har alltså vädrat sig hela natten. Måste ha varit varmt och skönt att hoppa in i den imorse.

Annars gick stallet kanon. Tog mig en tur på hästen, ont i rumpan! Red bara fram och tillbaka till Ängslogen vilket tar.. en tjugo minuter beroende på hur mycket man ska bråka vid lastbilen.. Men passade på att känna på honom också. Tarja, jäklar vilken förlängd skritt han har fått! Superhärlig ökning och inga tendenser till att vilja slå över till trav heller. Går att lära puckon att sitta också tydligen. Höhö.

Jag och pappa for ut till Rasta för lite köttfärslimpa med kesella på kvällen och Kent kom förbi med bilen. Min pärla lever återigen. Så nu ska jag inviga halkan i mina sommardäck! Jisses.

Nej nu blir det sängen och skola imorgon. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback