you got burned!

Jag har egentligen inget vettigt att komma med.
Dessa dagar känns otroligt sega och jag vill bara ligga kvar i sängen.

Min lediga onsdag idag. Ringde nyss till NTIskolan för att ha betygssamtal. Jag trodde hon skulle skratta mig i örat över hur otroligt dålig jag är. Men det visade sig att jag är totaly awesome ändå. Nästan alla inlämningar har blivit VG, båda provet har blivit VG och bara för att jag är jag så blev slutbetyget VG. Jag som har spytt galla över denna kurs och sagt att jag aldrigaldrigaldrig ska läsa mer på distans. Höhö, men är man bäst så är man.
Nu ska jag lägga mer krut på mina kurser här i stan och se till att få bra betyg där med.

Men nu ska jag bege mig ut i kylan och solen för en debutridtur på köttbullen i stallet. Jag kommer ramla av! Hade premiär insläpp i måndags och nu ska jag upp på ryggen för första gången på ungefär ett år. Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback