jag har valt att bli fri

Ujujuj, sicket jävla skitväder!
Blev ingen fika på staden, kilade över till tant T för en kaffe istället. Luktade igenom deras barskåp och det var ju inte så att man blev sugen på en och annan smaskig drink. Usch. Tarja - märker ni att någon brytit sig in ert källarrum så skyll inte på barnen! ;)

Påväg hem till päronen så kom det ett mindre skyfall. Jisses, man ser ju inte ett jota när man kör. Speciellt inte när det börjar skymma dessutom! Läskigt.
Men i alla fall, hem för lite mat och sedan stack jag och Kent iväg. Hämta kärra och förstöra min bil. Slutade med att vi fick låna Dennis bil för dra släpet. Hämtade upp sängarna i köping och lastade sedan av dom hemma.
Jag fick därifrån köra Kents bil hem till Dennis. Jävla skitbil och jävla tattarfolk! För det första så körde det in en random och skulle vända INNE HOS OSS! Ni som vet hur mamma bor förstår hur idiotiskt det är. I över fem minuter försökte dom vända innan dom tillslut släppte förbi mig. Nere vid brevlådorna var det är hjärndöd kärring som slängde upp min bildörr PRECIS när jag kom så jag blev tvungen att panikbromsa. Hon såg att jag kom, att jag skulle förbi och att det inte får plats med en bildörr öppen. Ändå kunde hon inte vänta utan helt sonika kastar upp dörren. Idiot!
Slutligen så kom det förjävla många bilar i rondellen precis när jag skulle in i den. Dessutom har Kents bil den mest störda gasen ever. Segsegaresegast. Att det är jag som är dålig på att köra bil tvivlar jag starkt på!

Så när jag ska köra iväg med min bil ifrån Dennis så ser vi att höger baklykta inte lyser. Men jag åker hem och när jag kört in bilen garaget ser jag att höger fram inte heller lyser. Kikade igenom säkringarna och det visar sig att höger bak är kortsluten. Blev när vi kopplade in kärran på min bil (fick byta just för att lyset på släpet inte lös).
Höger fram hoppade igång så förmodligen var den bara glapp. Bytte till bak i alla fall och nu lyser det finfint hörrni.

Tror ni inte att ALLA lampor i badrummet också dött? Jävla skitgrejer. Så har bytt där också. Jag är en vandrande kortslutning - typ. Höhö.

Nu ska jag skriva uppsats om Colombia. Have mor fun than me tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback