let me play with you

Stryk det där om att jag var en normal nittonåring..

Sitter i skrivande stund i sängen och är omringad av kläder. Kläder och saker överallt här i sängen! Jag och mamma ska bila ner till Uddevalla idag och stanna en vecka hos systrami. Jag har släpat fram resväskan. Alltså fattar ni? Jag ska vara borte en vecka hos syster och packar en jävla resväska. Ändå får inte allt plats och jag får ta med min big size väska på det. Hur jag ska få med mig skorna jag vill ha med orkar jag inte riktigt tänka på. Sen när började jag bli såhär? 
För något år sedan så packade jag en liten miniväska och tog med mig hälften av allt jag behövde för att jag inte orkade släpa. Nu får jag övervikt gånger hundra. Jisses. Och istället för att reda upp röran så bloggar jag? Alltså!

Och på tal om normal. Satt i camen och fulade mig en halvtimma innan jag skrev detta. Suck!

Snyggare än såhär är jag faktiskt inte. Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback