someone watching over me

Sådär ja, nyss utkommen ifrån duschen - två på natten! 
Det här med att sova är inte min grej, speciellt inte på natten tydligen.
Orkade inte ligga och vrida fast mig i lakandet så jag kilade upp för en varm dusch istället, mycket bättre! Så nu r jag snäppet piggare än tidigare så ska se till att få ordning på hotelluppgiften och förhoppningsvis lämna in den också. Så jag slipper se eländet!

Ska försöka få lite sömn så småningom innan jag kravlar mig upp för en mattelektion. Ska försöka låna mammas symaskin efteråt också. Favoritbyxorna börjar ge upp.. Ska förmodligen agera taxi en sväng och sedan mysa ner mig med en film. Förhoppningsvis med en vän. Återstår att se. Resten av fredagen är oplanerad. Om ni var intresserade.. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback