something to belive in

Vilken jäkla helg alltså! 

Mina syskonbarn Iza och Nea kom förbi igår. Vi pysslade, åt glass och var allmänt barnsliga. Det gäller att passa på när man har en anledning till att tjuta som ett barn när glitterpennorna åker fram. Hehe. Jag är en fullt normal nittonåring!

Innan dessa barn kom så hade jag skickat hem mitt sovsällskap som denna gång var Ida. Följt med Kent till safthandlaren, skjutsat min bror en sväng, burit ut sängar och hjälpt Kent när han styckat och malt en jäkla älg. Vadå fullt upp? 
Senare på eftermiddagen så blev det lite fix och invänta Ida som skulle ta oss till Köping. Segare får man ju leta efter. Halv elva var vi på plats i Köping för lite förpärla. Hehe, typiskt! 
Men vi sjöng, dansade och pratade strunt med folket innan det var dags att promenera ner till staden. Denna gång begav vi oss till Hotell Scheele. Say whaaat?! Ni som följt min blogg en tid vet att det var där jag hade min praktikplats och det var där som helvetet bröt ut. Tänker inte gå in på detaljer då jag lagt det bakom mig. 
Gick dit i alla fall och hade en supertrevlig kväll/natt! Är några som ska ha 'krogkväll' på Scheele en gång i månaden och detta var öppningen. Riktigt lyckat måste jag säga! Enda nackdelen måste ha varit rökplatsen. Mina skor var med bruna/gråa än svarta efter denna kväll då det förvandlats till en lerpöl där ute. 
Något som jag också ger en tumme ner var den mindre söta turken som precis hela kvällen var som en igel. Nog för att det är kul att höra att någon tycker man är snygg men det finns en gräns? När han sedan försökte sig på att slemma ner mig med sitt saliv så var det nog tur för honom att hade vakten precis brevid mig. Mina horn i pannan växte fram direkt och han skulle ha blivit ett par kulor fattigare. 
Alltså, trodde han att han hade en chans? Gammal, ful, stubbig, (turk - skrev jag det där?) och KORT! Jag skojar inte, han räckte typ till min haka. Jisses. Haha!

Ramlade hem strax efter tre och var skapligt sliten. Vaknade sedan upp med en redig huvudvärk och blåsor under fötterna. Varför ha klackskor? Men det var så lätt värt det. Kanonkul!

Enda bilden som togs på mig igår bjuder jag på. 
De två videorna på mig och Tessan låter jag vara osedda. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback