when something goes wrong, who will pay?

Åh, måndagmåndagmåndag. Faktiskt så känns detta inte som en jobb måndag. Idag är jag snygg!
Haha, ni har väl också sådana dagar när ni är snyggast och bäst i hela världen? Visserligen så är jag ju verkligen det också men idag så kompletterar jag med den känslan också. Hehe.

Nejdå. Masade mig upp vid nio. Eller okej, jag ställde klockan på halv nio men snoozade till tjugo över nio. Blev stressigt! Men jag hann till bilskolan i alla fall och iväg kom vi. Gick himla bra idag och hon trodde inte att jag skulle bekymra mig över uppkörningen sedan. Skönt att höra! Jag måste bara se till att dra ner min hastighet när jag kör inne i stan. Jisses, inser inte folk att jag har företräde jämt?

Så vidare till skolan för programhantering. Är himla glad att jag pluggade som en toke inatt för jag hade ju glömt bort provet. Kände att det var något sådant jag missat så tack och lov. Kändes himla bra måste jag säga. Svarade på allt utom en supersimpel sak. Vafan, 'hur ändrar man marginalen?'. Då är det Word 2003 vi pratar om. Men får man blackout så får man. Höhö. Jag var den enda som prickade in full pott på Ettiketter i ett helt A4. Guldstjärna i kanten!

Nu är jag hemma i alla fall. Magen skriker så blir nog först att tysta den och sedan ska jag ta itu med alla efterhängande engelskaarbeten. Måste lämna in hotelluppgiften också. Skulle in i fredags. Men inte hann jag med den inte. Attans bananer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback