when you need me the most

Det här med att att jag kör först i korsningar har nog inte riktigt nått fram till alla.. Dålig stil av er hörrni! Tur att min mamma är bra på att skrika. Hehe. Tarja, vågar ni åka med mig sedan?

Pappa köpte ny teve igår. Det resulterade i att jag sitter och irriterar mig över hur dåligt filmat allting är. Man ser ju så jäkla bra så alla hack och liknande syns ju. Vart är tevevärlden påväg? Hehe.

Idag har pappa nog fått en knäpp för han tog delvis ledigt hela dagen idag och har dessutom flyttat ut sin dator ifrån köksbordet. Himmel och pannkaka!

Ni märker att jag inte har ett enda vettigt att skriva va? Det händer absolut ingenting spännande i mitt liv för tillfället.
Syster och bror kom hem igårkväll. Hörde att det skulle bli kräftätande imorgon. Hur slutar det?
Jag kör på nyktert. På riktigt. Hard to belive! Jisses.

Nästa vecka är det uppkörning - nervös.
Men vafan, hejdå! Totally värdelös uppdatering. Puss.


Kommentarer
Tarja säger:

"You can't scare me! I've got children"



Behöver jag säga mer ;)

2011-10-10 | 06:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback