i would like to have a move

Hur slutade lördagskvällen? Hehe, vågar jag avslöja det? Nej, jag låter er nöja er med att det var en bra kväll! Trevligt sällskap, vin och grease - awesome!

Så idag? Ingen programhantering idag vilket innebär att jag var ledig heeela dagen. Ingen ro ändå. Klockan åtta ringde klockan och det var time för dusch och sedan gå ner till trafikskolan. Cykeln lämnade jag kvar hos Fredrika och hade aldrig orken att hämta den.
Körde till Köping med Berit idag. Förutom att jag höll på att krocka (så inte mitt fel..!) och faktiskt fick motorstopp i trafikljuskorsningen (med en lastbil i otäckt hög fart bakom mig) så tycker jag att det gick galant. Kan ju låta lite motsägelsefullt men det är sant!
Det där med krocken.. Jag närmar mig en rondell, ser att till vänster så kommer det en röd liten plutt och jag gasar på, för hade han hållt hastighetsbegränsningen så hade jag kommit före honom och sluppit stanna! Men nej, han brassar på in i den superlilla rondellen när jag har tankarna på att jag hinner före. Så vi var väl sekunder ifrån att kramas lite för hårt. Men som sagt, så inte mitt fel! Hehe. Eller?

På onsdag är det 'lilla uppkörningen' och sedan är det inte många dagar innan det verkligen gäller. Shit!

Annars idag så har jag besökt Mathilda och söta Amelia. Filmkväll hette det. Anna, Julia och Daniela var också med. Mycket trevligt. M är så himla bra på att baka så vi smaskade på en kladdkaka och åt popcorn till efterrätt. Mums!

Avslutar detta blogginlägg med att tala om att det är dags för tandläkaren imorgon. Jag tänker dessutom bjuda på en bild utav värdparet stulet ifrån FaceBook! Amelia är visserligen bara liiiten här men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback