ohno!

Blev en tidigt morgon idag då jag redan tio i åtta stod utanför trafikskolan och inväntade en körning. Var omkörning som stod på schemat idag. Kändes ju inte alls lite mobbat att två körskolebilar åker om varandra hela tiden. Men det gick bra, jag är ju king på det där vettni.

Så till skolan för att skriva ett superkasst matteprov. Gick verkligen åt skogen. Har ju inte alls haft den tid jag behövt till att plugga när det är sjuttioelva andra saker som ska göras också. Jag är glad om jag får ett rätt på provet.

Sedan så kom mamma och jag fick köra till Ikea i Örebro. Gick kalas även nu. Jag är bra grym.
In och spendera några timmar där inne innan det var dags för en glass och sedan åka hem.
Däremot tror jag nu att jag har en fetish till refuger. Jag dras till dom. Åker jag inte på fel sida om dom så vill jag upp på dom. Hehe. Nej, riktigt så illa är det nog inte.. Var så att vägen gick ihop innan den leder ner till motorvägen. Jag kommer så jag hamnar i vänsterfilen och när vägen går ihop så har jag en lastbil framför mig och en annan bil snett bakom. Börjar blinka och när jag vrider på huvudet för att se om bilen bakom fattat att jag måste in så åker min bil år helt fel håll. Höhö.
Så när jag vänder tillbaka huvudet är jag millimeter ifrån att fixa punktering/trassla till framvagnen på den obehagligt höga och vassa refugkanten. Mamma skrek, jag skrek och jag antar att bilen bakom mig svor. Tur nog har jag ju min skylt där bak som ger mig rätt till att åka lite som jag vill. Hehe.

Hela kvällen har sedan gått åt till att knåpa ihop en broschyr om ett hotell och konferenspriser. Har ju inte hunnit det i veckan heller så fick bli nu, sista dagen. Fick ihop något halvdåligt och skickade in i alla fall. Bättre än inget alls. Så nu har jag ont i huvudet, är trött och fryser. Blir sängen med en film.

Imorgon är enda planen att jag ska hjälpa Fredrika när hon ska med hästen till ridhuset. Kvällen bjuder på .. ingenting. Absolut nyktert hela helgen. Var hiiiimla länge sedan nu faktiskt. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback