pump up the volume and shake it off

Jag hade bestämt att fredagen skulle spenderas som den latmask jag faktiskt är. Jag skulle ligga i soffan och bara dryga mig hela kvällen. Tror ni att det blev så eller? Fick sjuttioelva förslag över vad kvällen skulle innehålla. Varför är det alltid så när man bestämt att man inget ska göra?

Tillslut blev det alkoholisten som Fredrika lockade fram. Vem är överraskad? Hehe.
Så jag kilade över till henne för lite fix och trix innan hennes söta mamma och man skjutsade mig, Fredrika och Linda till Örebro. Älskade Örebro. Jag har inte varit där sedan det var snö ute och jag hade sängplats i staden. Uhja, det var månader sedan.
Och jisses vad jag saknat det. Musiken, folket, allt! Så det var klockrent. Jag tog till och med min oskuld igår. Den ni. Eller ja, öloskulden i alla fall. Jag inhandlade min första öl någonsin. Denna dryck drack jag med sugrör. Snacka om att jag blev mobbad. Hehe!
Så vi dansade, eller ja, jag dansade! Fredrika försvann och Linda var med mig på dansgolvet. Dock blev det inte mycket dans med henne. Höhö, jag var överallt!

Utan vidare detaljer så lämnar jag detta nu. Fast nu har jag fått tillbaka suget till Örebro. True story! Älskade stad!
Så jag har legat och mått som en känguru precis hela dagen. Inte okej någonstans men jag har mig sjäv att skylla. Och ölen såklart! Förbannade dryck!
I skrivande stund så har jag CSI maraton. Dom fyller tydligen tio år idag och visar avsnitt till fem på morgonen. Uppe längst vinner! True story!
Pappa ligger och snarkar, han har varit över hos kusinen för ett glas Morgan - han kom hem två flaskor senare. Undra vem jag brås på.. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback