vart jag mig i världen vänder

Har ni hört Den svenska björnstammen?
Om inte, lyssna! Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

Vad har jag gjort idag? Rusade upp ur sängen i tron om att det var krig/en trasig tvättmaskin vid en sådär nio på morgonen. Satt på sängkanten en bra stund innan jag vågade mig upp och såg sopbilen utanför fönstret. Vafan tömmer man sopor klockan sju en lördagsmorgon tänkte jag då.. Hehe, ja precis. Synd att det var onsdag.

Gick och la mig igen för att sova ett bra tag till. Uha!
Pluggat och gjort närvaro på hotell - duktig chey. Kvar har jag ju bara engelska b vilket är tre kapitel med tillhörande uppgifter. Matte b med två kapitel samt en 15sidig uppsats om omhändertagande av barn i samhäll b . Hur kunde det bli såhär? Ehehe.

Imorgon färgar jag nog håret. Nufan skare bli ändring.
Sen ska jag på en rolig mattelektion innan jag möter upp mami på staden.
Roligare än så blir det nog inte. Höhö.

Bjuder på en bild ifrån den kvällen jag och mami delade på en martiniflaska
samt en himla massa annat. Kan tillägga att mamma är helkass på UNO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback