you do it over and over again .

SEX DAGAR! Det har snart passerat en hel vecka utan att ni mina gullefjun fått reda på alla mina tokigheter. Det är inte okej på någon fläck. Fast ska sanningen helt fram så är min carebox i princip obefintlig.

Så vad har jag pysslat med? Jag har pluggat, kört bil, pluggat, gått på loppis, pluggat lite mer.
Känns inte som om jag gör annat än pluggar för tillfället. Är det inte engelska eller asjobbiga mattetal så sitter jag och får huvudvärk på körskolan.

Det är så det ligger till. Med den nya hotellkursen på distans så finns det ingen ro någonstans. Dessutom inte när jag har knappa månaden till hela körkortsgrejen. Jag hinner knappt andas eller rapa. Eller rapa? Gör jag sånt? Ehehe!

Men det ska gå finfint det här. Jag svär åt matteläraren, åt hunden och åt förbannade jävla kopplingar på bilhelvetena fast det har sina bra stunder må jag säga. Livet känns på topp trots att jag har sjutusenåtta bollar i luften just nu.

Jag klarade av att betala alla mina böcker all by my own (på skatteåterbäring som jag egentligen hade restskatt på. Tur att jag har en far med guldbyxor!), jag har alla gröna pluppar på körskolan och rätsida på matten för tillfället. Hur dumt som helst att klaga med andra ord.

På tal om guldbyxor. Far min har minsann gått och köpt sig sängkläder i Armani. Detni. Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback