är det uppenbart för dig?

Vilken dag, pust!
Klockan två så kom Daniela förbi och vi hämtade upp Ellenor. Dom var mitt sällskap under besiktningen och vi hade en lektion om hur man gör. Töserna har aldrig satt sin fot på Besiktningen och Ellenor visste inte ens vart det låg. Blondiner? Eh ja!
Pärlan klarade sig nästan igenom och det var en lykta och en bromsslang som var trasigt. Jag fick flera gånger under dagen höra att man minsann ska kolla lysena innan man besiktar. Men jag håller fast vid att det är faktiskt männens jobb. Till och med Stephan höll med mig "Ja varför finns kvinnor? Jo för att männen ska ha någonting att göra" och det är ju helt sant! Vad skulle ni vara utan oss?

Var sedan och hämtade ut en ny plattång som min bby har köpt åt mig. Min gick sönder i helgen (PRECIS INNAN FESTEN - ÅNGEST!) och jag fick gå med duschlockigt hår. Osnyggt. Så min grabb erbjöd sig att köpa en ny åt mig. Han är snäll den mannen. För snäll. Hehe.

Nu på kvällen har jag hunnit sola och packa en smula. Är ju så svårt när man måste använda så mycket grejer på morgonen och inte kan packa ner dom redan nu. En enkel lösning vore om jag gick osminkad och bar glasögon i morgon - men vem vill se ut så? Haha!

Var förbi tant T nu på kvällen också. Lämnade av en liten present. En massa hästbilder som jag knäppt och sedan inte vetat vart jag ska göra av. Så köpte ett svart 'album' och klistrade in dom där. Synd för er att jag inte tog en bild..

Nej, en nattdusch och så lite mer packning innan det är dags att sussa. Hästutsläpp till råga på allt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback