comin' home tonight

Jisses vilken dag. Klockan ÅTTA var jag uppe och blev upphämtad av tant T lite senare. Morgonritt stod på schemat och idag var också Madde med oss. Mycket trevligt. Blev dock bara en kortis fram och tillbaka då vi inte hade speciellt mycket tid på oss.
Men jag och T tog en lunch på Subway och fyndade lite bra-ha på DollarStore innan vi for tillbaka till stallet. Det var sagt att vi bara skulle lämna sakerna men fy fan va duktiga vi var! Nu är hela stallet städat och organiserat. Det var inte en dag för tidigt. Vi åkte till och med för att kasta alla sjuttioelva kattmatsburkar! Förstår ni?! Vi tog ingenting.. sen. Haha. Jisses. Dock inget bildbevis så jag förstår om ni tvivlar.

Blev en tupplur på soffan när jag kom hem och nu funderar jag på om jag ska våga mig på att sola. Har känt av halsen idag och känner mig lite gruffig i kroppen. Vore jobbigt att åka på någonting nu när det är Alanya på lördag. Vi får se hur jag gör med saken!

Imorgon blir en tidig morgon då också. Ska ut och fodra frukost för att sedan invänta T för ytterligare en ridtur. Nu har vi tametusan gett oss på att få igång hästarna och trimma upp snygga kroppar.

Nej, te och soffmode en stund nu. Puss

Calle är ju inte den häst som blir bra på bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback