so call me maybe

Nu var det fyra hela dagar sedan jag uppdaterade och det har hänt en hel del!

Utgången i lördags vart lyckad. Ganska svårt att få det till något annat i det sällskapet. Jag och J hade kanske något att klaga på och var hiiiimla upprörda på vägen till krogen. Jag är väl fortfarande lite putt över kommentaren som jag väljer att utesluta - jag är inget för att hänga ut folk på bloggar. Toppenkväll som slutade med att jag tappade bort alla, träffade S med hans vänner som jag sedan också tappade bort. Lite vinglig på fötterna beslöt jag mig för att avsluta kvällen och for hem. Jag hann dra heeeela dagens och kvällens händelser för mamma på vägen hem. Det tar kanske max fem minuter att åka hem och jag hann med ALLT! Förstår ni hur mycket jag måste ha svammlat på? Jisses.

I söndags for jag hem till min bebis som hade ordnat tacos. Tack! ♥

Måndagen bjöd på bio - Safe House. Lite seg och en aning för mycket slagsmål och skjutning (och när killarna också tyckte det så är det illa!) men en helt okej film ändå. Käkade på greken innan vi for hem igen.

I tisdags så väcktes jag av att mobilen ringde i mitt öra. Det var mer än okej att vakna utav det. Det var min blivande chef! Timvikarie nu och sommarjobb. Granne med jobbet. Tar mig två min att gå dit - underbart!

Men nu har jag inte tid att sitta här och inte heller att lägga in bilder. Ska upp en sväng på stan och sedan hämta upp tant T. Superrastlös här hemma så vi ska ta en ridtur. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback