du borde lämna denna mannen nu ikväll

Just när jag trodde att det inte skulle bli värre så knackar livet en på axeln och utdelar en fet smäll rakt i ansiktet. Varför kunde inte jag få leva ett sockersött liv istället med sockersöta syskon? Ja, livet ska uppenbarligen inte vara lätt att ta sig igenom..
 
Bredvid mig i sängen ligger för tillfället brors hund Kiwi och snarkar. Varför är hon här? Det är för att hennes ägare inte kan hålla sina jävla känslor i styr och inte heller hålla sina jävla fingar ifrån hjärnpåverkande substanser. Jag är så jäkla trött på den här skiten och att vi a l l t i d får ordna upp hans skit som han ställer till med. Jag låter som världens egocentriska och elakaste människa men efter tjugo år av hans skit så tröttnar man. Speciellt när han kommer och kastar skit på alla dom som faktiskt uppriktigt älskar honom. De gånger han uttryckt sin tacksamhet kan jag räkna på fingrarna men alla de gånger han skadat mig fysiskt som psykiskt är oräkneliga - jag tillåter mig själv att älska honom ändå. Givetvis, han är min bror!
 
Nej, mitt liv är inte positivt för fem öre just nu och till råga på allt så har jag dragit på mig världens förkylning. Jag kanske ska börja gå på droger jag också, så jag kan fly verkligheten för ett ögonblick - uppenbarligen är det inte tillräckligt med alkohol.
 
Let's keep on rockin'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback