för ännu gläder solen

Mitt liv går på repeat känns det som. Jag skulle behöva en paus ifrån allt - i från livet! Det känns som att det är mycket nu och jag vet inte om jag orkar med. Känns inte som att jag finner någon glädje ur någonting jag gör vilket är tråkigt. Jag vill inte känna såhär utan jag vill tillbaka till mitt gamla jag. Nu.
 
Jag kan dock glädja mig med att imorgon är det dags för Nordman. Älskade Nordman. Det är sjukt egentligen, hur ett band kan ha sådan inverkan på någons liv. Inte för att jag direkt lyssnar ofta men deras låtar går rakt in i ryggmärgen och ger mig en obeskrivlig känsla. Det är inte för intet som jag har en av deras rader i bläck bak i nacken.
 
Mer jag vill ha mer - jag vill äga allt jag ser
Nu och bara nu - just när himlen faller ner
Ge och bara ge - låt mig veta lite mer
Vänta på mig då - just när himlen faller ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback