sex is a powerful weapon

Vad ska man göra för att förtjäna att bli skadad? Hur ska man leva för att slippa ångestfyllda minnen?
Kvällen igår började underbart och det var inte förän på morgonen som det totalvände. Jag kunde aldrig i hela mitt liv tro något sådant om dig och i mina ögon är du ett riktigt jävla äckel! Världen är en så mycket bättre plats utan människor som dig! Jag är så hatisk just nu men jag litade på dig. Du var en av mina närmre killkompisar och vi har haft mycket roligt ihop liksom denna kväll. Jag mår riktigt illa just nu och ska ta den sjätte duschen för dagen och hoppas att äcklighetskänslan försvinner en aning. Sedan ska jag lägga mig i fosterställning och hoppas på en natt med några timmars sömn.
Jag skrev i mitt sista inlägg att jag skulle behöva en paus och efter denna natt så skulle jag behöva det mer än någonsin. Jag vill bort härifrån, bort ifrån samma stad som dig och bort ifrån verkligheten ett tag. Herregud, jag önskar inte min värsta fiende denna känsla, och dessutom inte två gånger under en livstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback