snart dör jag, true story!

Jag lovar att jag kommer dö utav en sällsynt sjukdom, att den är smärtsam vet jag ju redan. Så en sällsynt och smärtsam sjukdom är vad jag har. Lovar. Jag tror stenhårt på det efter att jag precis kollade mig själv i halsen.
 
För två veckor sedan insjuknade jag i mycket feber, rejält med halsont och hela faderullan. Några dagar senare kom snuvan och för en förfärlig hosta. Febern kom och gick och sakta men säkert så började jag känna mig piggare. Dock så höll sig hostan och det onda i halsen sig kvar. Hade någon dag nu i veckan som jag kunde svälja ett par gånger utan antydan till smärta.
Efter min resa med halsböld så vågar jag numer knappt kolla mig själv i halsen men tog mod till mig en kväll när det ilade av smärta hela kvällen. Den gången hade jag fullt av röda små irriterade blåsor - skönt.
Jag har återgått till jobbet trots att jag vissa dagar har en smula feber, känner mig rätt pigg ändå. Så nu börjar halsontet trappas upp lite åter igen och jag slog ett getöga i spegeln. Det var en.. mysig syn. Likadana röda blåsor som blivit snäppet större och jag var GRÖN i halsen. Typ som om hela mitt svalg möglar bort..
 
Så ja, jag kommer som sagt snart att dö - den som vill ärva något får höra av sig!
Är det inte en dödssjukdom jag dragit på mig så är det spindlarna inuti min kropp som ätit så pass mycket organ att kroppen slutligen gett upp. Sannolikheten i dessa två hypoteser är ungefär lika stora.
 
Hoppas vi syns snart igen kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback