i turn the music up

Jag har egentligen inte så mycket att förtälja om dessa dagar som passerat. Så jag skickar in några bilder istället. Inte några direkta spännande bilder men hade ni förväntat er något annat? Nej..

Börjar med en bild ifrån förra lördagen hos Masiel.
Vid denna tidpunkt var bordet fortfarande torrt..



Det hela spårade när Metin kastade fram denna och det var 'längst vinner'


Dagen efter så mös jag och Humle framför fönstret.
Några minuter senare så skulle vi ut på promenad och jag provade på tyngdlagen. ONT!


For hem till grabben i torsdags och han bjöd på mat. Mycket mat! ♥


Sen, man som han är, så hade han såklart inte koll på vad han planerat..
Slutade med att jag fick gå på hockeyn som jag försökt undvika.
Sverige vs. Finland där, såklart, Sverige vann!


For hem till mig igår, lördag, och kilade sedan över till Örebro för bio.
Mission Impossible . Helt okej film!

Nu är jag hemma ett par dagar vilket innebär att jag får ligga och bre ut mig precis hur mycket jag vill i sängen! Lycka på hög nivå. Jag slipper dessutom dom förbannade snarkningarna. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback