our days apart

Vad har hänt under veckan som gått?
Jag har inte direkt haft någon lust att uppdatera. Jag vet inte riktigt vad som finns att skriva.

I måndags var jag över till tant T med familj som förlorat en familjemedlem under veckan. Det är alltid svårt att veta hur man kan hjälpa på bästa sätt. Jag kan bara hoppas att dom känner att jag alltid kommer ställa upp och finnas för dom. Det är min lilla extrafamilj som jag haft så otroligt roligt med. En sådan underbar familj är sällan man finner och får dela livet med! Jag är otroligt tacksam för att jag fått dela alla minnen med er!

Så i tisdags packade jag in just T i bilen och for till Örebro där det var tatueringstime. En mycket vacker drake och fem ägg sitter nu för evigt på hennes rygg. När den är klar så kommer det vara så jäkla snygg!

Har annars haft stallet hela veckan. Lite mysigt såhär faktiskt. Att få spendera så mycket tid med hästarna - hade nästan glömt hur det var att längta dit. Underbart härligt nu när det börjar bli bättre och varmare väder. Måste sätta igång knubbisen ordentligt så vi får ge oss ut längre turer nu till våren.

Just idag är jag så himla partysugen att jag snart faller av stolen. Men det är inga roliga som vill åka över till Köping så jag får vackert sitta hemma och rulla tummar. Imorgon verkar det som att det ordnar upp sig dock. Jag håller tår och tummar för det. Alkoholiserad? Nejdå..

Grabben dissar mig för hockey ikväll men imorgon kommer han allt över. Jag ska kasta upp honom på hästryggen, fast det vet han inte om ännu. Hehe. Spännande!

Nikke Borg i Örebro står för bläckkonsten!


Kommentarer
Henrietta säger:

Fy göran vilken snygg tatuering! Den snyggaste drake jag har sett hittintills skulle jag vilja påstå. Mhm.

2012-02-26 | 14:50:17
Bloggadress: http://astudyinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback