over and out

Åh, herregud. Jag måste bara få berätta!
Jag har sovit HELA NATTEN! Så amazing.
Var så trött att jag somnade framför datorn i sängen medan jag skrev.. ungefär. Då var klockan kvart i nio. Jag vaknade av att jag snarkade och när jag gick på toa var jag så trött att hela kroppen skakade. Kilade tillbaka och gjorde kväll, men när jag väl skulle till att somna så gick det inte. Slog på en film och mös en stund.
Vid tolv (efter ett intag av ett piller) så kom John Blund tillbaka och jag somnade. Sov sedan utan problem tills pappa var uppe på toa men jag lyckades somna om ändå. Så nu har jag sovit över tolv timmar. ♥

Dagen tänker jag spendera med mitt ryggont och sedan mys i stallet. Funderar på att bege mig hem till mamma och mysa med dom ikväll. Jag är grabbledig i helgen. Känns lite udda men ska nog blir bra.
Över till Masiel imorgon då hon och några till har lokalfest för att dom fyller snart. Ska bli chill!

Nej, över till Tycoon Zoo nu.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback