now it's to late

Jag har nog börjat accepterat att jag inte kan sova längre. Mamma tyckte det var mitt fel för att jag sover så länge på förmiddagen. Men varför tror hon jag gör det? Dock märker jag att kroppen börjar reagera på sömnlösheten. Det är nog läge att ringa farbror doktorn snart. Det finns inget värre än att ligga och snurra mellan lakanen!

Ikväll blir det inge sova ändå för ikväll blir det partey! Jag och Masiel planerade en galen utgång till lördagen men det ändrades och vi tar den ikväll istället. En stor klubb i El Stockholmo hade något event men vid närmare efterforskningar så fick vi se att det var tjugo plus ikväll. Och är det löningshelg så kommer man inte in även om man drar ner tröjan och putar med läpparna. Kasst!
Så vi får se vart vi hamnar helt enkelt.

Just nu borde jag packa och sådär. Men jag är så jäkla trött att jag nog tar en timmes powernap. Varför sova på nätterna liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback