when you call my name

Nu är helgen över och vi är över på måndag. Vad har fröken hittat på i helgen med tanke på den värdelösa uppdateringen?

I fredags så for jag över till tant T för en kopp kaffe efter stallet. Himla starkt kaffe må jag påstå.. Finns en hel del roligheter nere i deras källare ska ni veta. Höhö! Det blev grönt, blått och så en skvätt Tequila på det. Finemang. Det var bara låta bilen stå och sova bort några timmar på deras soffa. Det var en trevlig kväll/natt! Det var det verkligen, oavsett avslut. Det var stjälpande, stärkande och en inblick hur otroligt vackra, starka och underbara människor jag fått chansen att dela mitt liv med.

När jag väl var körduglig (eller var jag det, på himla mycket riktigt?) så fick jag hem bilen och det var bara att packa, kasta i sig en macka till lunch för att sedan fara vidare till södertälje. Början av kvällen spenderades i Heron City. Fattar ni att JAG KÖRDE BIL I STOCKHOLM? Eller ja.. hehe. Heron ligger ju snäppet utanför. Men ändå! I strumplästen körde jag.. Kilklackar är jag verkligen inte van att köra i.

Blev supergod grekisk mat och lite airhockey innan det var dags för bio. The Darkest Hour. Kommer jag ihåg det så ska jag försöka få in den under filmarkivet.. Den var helt okej. Lite dåligt med 3D effekter dock. Inte rätt spännande händelse heller. Men den var okej.

Efter filmen så for vi över till bröderna Ekström som körde lite förpärla. Jag blev chaufför och det slutade med att vi följde med ut en sväng på stan. Eller ja, sväng och sväng. Vi var inte hemma förrän halv tre. Trots en nykter utgång så var det rätt okej ändå. Jag kan behöva några nyktra utgångar. Haha! Fast sen är jag onykter?

Så ni ikväll for jag hem. Har sovit på tok för mycket idag så finns ingen chans att jag somnar ännu på ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback