everybody looking for love

Jag har inte delgett er om senaste utgången. Mest för att när jag skummar igenom mina inlägg så börjar denna blogg förvandlas till en partyblogg. Eller ja, en blogg om en alkoholiserad tjej. Så är det ju inte. Eller? Haha!
 
Utgången i lördags var i alla fall lyckad. Jag stack över till söta Fällman. Fick sällskap på vägen av Daniela, tackar jag mycket för! (Hon valde att cykla med mig istället för att skjutsa mig då hon hatar min bil.. Förstår inte vad folk menar med det.. Hehe) Satt där ett tag innan vi kom på att det kanske var på tiden att vi skulle röra oss om vi ville hinna innan allt stänger. For runt lite innan vi återvände till Fällman för efterpärla. Låste upp dörren hemma runt sextiden. Ehm.. ja. Pappa, som givetvis var vaken redan då, skakade på huvudet och skrattade åt mig.
 
Söndagskvällen spenderades med flickorna. Donken och film. Jag borde se till att göra det oftare för det är så otroligt mysigt!
 
Idag är det tisdag och jag jobbar bara. Kväll igår och kväll idag. Imorgon är det dock morgonpasset - dö! När jag sedan slutat så måste jag besöka saftbanken, fixa mig och handla kött för det är grillning och Vinbäcken som gäller. Pappa har ställt frågan om jag inte gör annat än att dricker, då svarar jag att det är sommar och tycker det är ett tillräckligt bra argument. Det är det väl?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback