here we go again

Jag har kommit in i en såndär period när jag inte kan sova längre. Förut gjorde det kanske inte så mycket i och med att jag mestadels var sysslolös, men nu har jag ändå ett jobb att gå upp till. Jag var verkligen supertrött vid tiosnåret men valde att inte lägga mig fören runt elva. Slog på ett PR - all stars och kunde knappt hålla ögonen öppna. Så jag väljer att stänga av och sova vilket jag också gör. I två timmar. Vaknar upp vid tio i ett och nu kan jag inte somna om. Min kropp är så trött att jag vill spy, men hjärnan tycker minsann att vi inte har tid att sova.
Skapligt frustrerande med tanke på att jag ska infinna mig på jobbet klockan sju. Sucks to be me!
 
Senare idag, ikväll, så kommer det ut en tjej som ska provrida Shalinka. Nu håller vi tummarna för att hon passar med primadonnan och klarar av att hålla tillbaka henne. Men nu när hon går på ett annat bett plus att hon visat upp sina knappar så tror jag att det kommer gå kanon. Dessutom är det en tjej som inte bangar på busiga ponnier.
 
Jag sitter vid fel dator så bjuder på en random arkivbild.
Fotografjobb på ridskolan vinter -10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback