vi kan alltid börja om igen

Det var en bra kväll igår. En riktigt bra kväll!
Cyklade hem till Andersson för förpärla. Var bara Jennifer, Bean och Marcus där så det var en lugn föris. Det kan behövas emellanåt. Däremot så innebär det inte att man tar det lungt. När vi skulle gå så hamnade jag i deras grushög med cykeln över mig. Herregud alltså.
 
Väl på staden så var det överfullt med folk. Världens längsta kö till banken, den enda som fungerade. Lyckat. Bra jobbat. Alla påpekade att sådant fixar man innan man går ut. Tycker inte jag! Tack och lov så hade kusinvitamin en lapp att låna mig så vi kom in snabbt ändå. Satt och tjöta med Johlin och Jimmie hela kvällen och tiggde sedan skjuts av dom hem. Tack och bock!
 
Vaknade upp utan baksmälla och följde med pappa och Stefan till örebro. Skulle leta efter en pryl som gör att man kan 'förstora' sitt microsim. Har jag lyckats förstöra min iPhone så måste använda Xperian men har ju för litet simkort. Den prylen jag fick låna av min morbror har jag lyckats bryta av. Hittade ingen sådan pryl att köpa..
När jag tejpat ihop den befintliga prylen och verkligen pressat in simkortet i mobilen så skulle jag låsa upp den. Tror ni jag mindes koden? Nu är det puklåst. Tele2 har dessutom stängt ner den delen av hemsidan man loggar in på för att ta reda på sådant. Telefonsupporten stänger tre på söndagar. Lyckat!
 
Så vill ni ha tag på mig så går det inte. Typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback