we'll keep on dreaming

Jag är så förbaskat trött att jag skulle kunna somna sittandes!
 
När pappa väl vaknade så gjorde jag i ordning frukost och frågade om inte han kunde skjutsa mig till jobbet. Det ville han inte. Undrar varför - otacksamt! Så istället fick jag traska ner själv. Började dagen med att låsa in hela nyckelknippan (med alla tre extranycklar till skåpet) och fick be vaktmästaren klippa upp mitt lås. Har kallat alla vid fel namn och min mobil har gått i strejk igen.
 
Fick jobba över idag dessutom. Ända till två, herregud! For efter det ut och hämtade upp kusin för lite shoping i Örebro. Det kliade rejält i fingrarna men kom bara hem med det jag bestämt innan att jag skulle köpa. Eller ja, fick väl med mig en tröja som jag kikat på länge också.. hehe.
 
Släppte sedan av kusin för att fara ut till stallet där en helt kompani väntade - på mig! Alexandra verkade bli helt förtjust i Shalinka och förhoppningsvis så fungerar det lika bra i fortsättninge mellan dom. Hennes pojkvän (om jag förstod det rätt) var också med och tog sig en tur på Calle. Fungerade minst lika bra där med. Skönt när det klickar sådär och ingen ställer orimliga krav på någon. Jag håller tummarna för detta nu.
 
Så nu är jag hemma. Kvällsmaten bestod av rostmacka och Oboy. Jag tror inte jag druckit Oboy på flera år men ikväll bestämde jag att det var dags att köpa hem en påse. Snacka om GOTT!
Nej, nu ska jag faktiskt sova och hoppas på att få sova till morgondagen. Jobbet kallar kvart i sju. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback