hello tomorrow

Jag är inte den morgonpigga människan, det kan tant T intyga till fullo. Idag kom hon och plingade på min dörr när jag inte svarade i mobilen. Hon vet hur man umgås med tonårsflickor! Haha. Vi hade stalldejt idag. Calle ligger ju i.. ehm.. hårdträning inför sin teaterdebut. Vi får se hur det går.
 
Nu har jag precis hävt i mig en skål med kräm (bara för att jag är för lat för att laga i ordning lunch) och ska plocka fram kläder samt orda upp allt för ikväll. Ska iväg och jobba om en timma och när jag slutat så springer jag upp och fixar mig för kvällen. Sedan ska jag hämta upp Jennifer och Tess för att sedan ha förpärla hos min mamma.
That's right - LILLÖRDAG och öppning utav Vinbäcken så vi går all in. Tur att jag jobbar kväll imorgon!
 
Nej, nu har jag ju verkligen inte tid för det här.. herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback