i just sit alone

Det var ett slag i magen, tack för den. Jag vill inte veta, jag vill inte höra. Vad var det för nytta med att informera mig om det? Riktigt bitchigt, otroligt omoget.

På tal om vettigare saker. Sådant som inte kräver mycket tankeverksamhet har jag pysslat med mycket, allt för att slippa jobbigare tankar. Igår tog tant T och jag en sväng med hästarna in till staden och åt glass! True story. Calle bajsade minst åtta gånger men behöll alla benen intakta. Otroligt!

Var iväg med kusinen till Marieberg idag också. Sådant behövs också. Det finns väl inget mer hjärndött än att gå i affärer samt häva ur sig olämpliga kommentarer? Nej, det var skönt. Det är så otroligt skönt att ha någon som Johlin vid min sida också, någon som absolut och verkligen tar en för den man är och själv aldrig försöker vara någon annan. Hon är en riktig glidare som häver ur sig både det ena och det andra och sedan faktiskt står för det. Hon är så äkta man kan komma att vara. Jag tror aldrig det slinkit förbi något skitsnack ur hennes läppar och hon skulle aldrig komma sig för att göra det heller.

Ikväll omger jag mig av andra vänner för lite saftdrickande och trevlig stämning. Är karneval här i staden och jag hoppas att folket är taggat! Jag vet att jag är det i alla fall! Haha, säg någon gång jag inte är det?! Muuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback